Autor Tema: Dopunsko osiguranje  (Posjeta: 5940 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Vedran

  • Ja znam...
  • *****
  • Postova: 298
  • Spol: Muški
    • Profil
Dopunsko osiguranje
« u: Ponedjeljak, 21.12.2009 u 21:49:18 »
Srećom, pa sam vidio ovu važnu obavijest. Inače bih čekao i čudio se...

"Obavijest osiguranim osobama dopunskog zdravstvenog osiguranja

Zavod ne dostavlja na kućne adrese osiguranika obrasce ponuda za sklapanje ugovora o dopunskom zdravstvenom osiguranju i uplatnice za plaćanje premije već uputu o popunjavanju potonjih."

"Kako se može dopunski zdravstveno osigurati?

Dovoljno je ispuniti Ponudu za sklapanje ugovora o dopunskom zdravstvenom osiguranju koja se može dobiti u svakom područnom uredu i ispostavi područnog ureda Zavoda ili se može "skinuti" s internet stranica Zavoda zajedno s općim uvjetima. Ponudu je zatim potrebno dostaviti u područni ured ili ispostavu područnog ureda osobno ili poštom. Može se osigurati i preko tvrtke u kojoj osoba radi. Ako policu osiguranik želi dobiti odmah, može se osigurati na šalterima područnih ureda ili ispostava.

Osigurati se može i on-line podnošenjem e-ponude. Međutim, ugovor / policu osnovom e-ponude mogu sklopiti samo osobe koje posjeduju napredni elektronički potpis.

Polica i iskaznica dopunskog zdravstvenog osiguranja dostavlja se na kućnu adresu osiguranika."



Naravno, ima i dio za zbunjivanje protivnika:


"Ugovor / polica o dopunskog zdravstvenog osiguranja sklapa se na razdoblje od godinu dana s mogućnošću automatskog produženja dopunskog zdravstvenog osiguranja na naredno osiguravateljno razdoblje od godinu dana. Dakle, nakon isteka osiguravateljnog razdoblja od godinu dana ugovor će s smatrati smatrati važećim i za naredno osiguravateljno razdoblje od jedne godine pod istim uvjetima po kojim je sklopljen, ako se osiguranik / ugovaratelj u roku od najkasnije 60 dana prije isteka ugovorenog razdoblja pisano ne izjasni da ne želi produljenje sklopljenog ugovora.

Međutim, iznimno za osiguranike koji ostvaruju policu na teret sredstava državnog proračuna Republike Hrvatske ugovor / polica neće biti automatski važeća za naredno osiguravateljno razdoblje od jedne godine, već će Zavod po službenoj dužnosti, a prije produljenja ugovora, utvrđivati daljnje postojanje uvjeta za stjecanje prava na policu na teret sredstava državnog proračuna, a ukoliko su isti Zavodu nedostupni, dokaz o ispunjenju uvjeta za policu na teret državnog proračuna dužan je predočiti osiguranik, najkasnije do isteka tekućeg osiguravateljnog razdoblja."


E, sad, što je zbunjujuće?

1) Znači li to da ako imam policu ove godine, da automatski pod istim uvjetima važi i iduće godine? Zašto su onda do sada slali nove ugovore?

2) Ne dostavljaju ugovor ali niti uplatnice, već samo "upute o popunjavanju potonjih". Jamčim velike probleme sa uplatama i rokovima uplate. Znam po sebi: Ako nemam uplatnicu niti ne znam da trebam platiti. Sada kada to znam nije mi problem ugovoriti trajni nalog ili internet bankarstvom zadati uplate za cijelu godinu unaprijed... no to smo mi sa računalom. A što sa ostalima?

3) Kaj ako se npr. plaća promijeni u odnosu na prošlu policu i prijeđe se na višu uplatu? Ili obrnuto?

U svakom slučaju preporućujem pažnju u narednim danima, kako ne bi bilo neugodnih iznenađenja...

Offline krcko

  • Administrator
  • *****
  • Postova: 1 697
    • Profil
Odg: Dopunsko osiguranje
« Odgovori #1 u: Utorak, 22.12.2009 u 09:11:09 »
1) Stari ugovori nisu imali ugradjeno "automatsko produzivanje". Zato su svake godine morali slati novi.

2) "Upute o popunjavanju" su pismo u kojem pise koliko i do kada treba uplatiti. Ja sam se odlucio platiti sve odjednom bas zato da ne zaboravim neku od uplata tijekom godine. Za one kojima to nije previse para za iskeširati odjednom, pismo je podjednako dobar podsjetnik kao i uplatnica (pod uvjetom da cemo ga dobivati svake godine...).

3) Pretpostavljam da se u slucaju bilo koje promjene treba prekinuti samoproduzivanje i za sljedecu godinu zatraziti sklapanje novog ugovora.

Meni se u ovoj prici najproblematicnijim cini sto nam nisu dali birati zelimo li samoproduzujuci ugovor ili ne, nego svi novi ugovori moraju biti takvi. Osobno bih ga vjerojatno izabrao, ali mogu zamisliti da ne odgovara svima.

Offline cathy

  • Administrator
  • *****
  • Postova: 2 838
  • Spol: Ženski
    • Profil
Odg: Dopunsko osiguranje
« Odgovori #2 u: Srijeda, 20.01.2010 u 10:53:28 »
Mene je pak nazivciralo to sto ove godine moramo sami produzavati, to mi je bas zakompliciralo zivot.

Uglavnom, poslala sam ponudu za sklapanje ugovora postom, ugovor je sklopljen cim su to dobili i obradili (u roku od dva dana) i ja sad imam broj police.

Medjutim, to sam saznala zovuci besplatni telefon za DZO (0800-7989), ali nista mi ne znaci ako sutra npr. zelim ici doktoru. Moram imati isprintanu policu, tako mi je bar receno.

Polica i iskaznica i upute kako platiti doci ce mi postom na kucnu adresu. Zvala sam pitati koliko to traje, i rekli su mi da su guzve ogromne, i da to zna trajati i po mjesec dana!!!! I sad, ispada ovako: moja polica vrijedi od 14.1. ove godine, ali ako odem doktoru 25.1. a papir mi jos nije stigao na kucnu adresu, moram platiti participaciju. Briljantno, zbilja. Pretpostavljam da bi se dalo traziti povrat, blabla, ali scenarij po kojem ja nesto duplo placam pa onda trazim natrag ono sto mi pripada ne svidja mi se iz vise razloga.

Naravno, zvala sam svoju ispostavu da ih pitam mogu li doci osobno po policu, rekli su mi da mogu, ali da su ogromni redovi, jer ljudi su u panici i dolaze osobno sredjivati sve. Ipak, ljubazna teta mi je obecala da ce ona moju policu isprintati i neka dodjem na salter preko reda i samo je podignem.
Mrzim ici preko reda. Ali sto je tu je.
« Zadnja izmjena: Četvrtak, 21.01.2010 u 18:22:56 od cathy »

Offline Tony

  • Administrator
  • *****
  • Postova: 1 591
  • Spol: Muški
    • Profil
    • Kap za slatke 2013
Odg: Dopunsko osiguranje
« Odgovori #3 u: Srijeda, 20.01.2010 u 13:08:38 »
Meni je bilo dosta dati kod Dr,a i u ljekarni samo broj police. Nikakvih problema nisam imao!
:bye:      Pozdrav Tony   :bye:

--profesionalni dijabetičar--

Ponosni pokretač i realizator akcije "KAP ZA SLATKE 2013".
Detaljnije na Kap za slatke 2013 WEB portal

Offline cathy

  • Administrator
  • *****
  • Postova: 2 838
  • Spol: Ženski
    • Profil
Odg: Dopunsko osiguranje
« Odgovori #4 u: Srijeda, 20.01.2010 u 13:25:42 »
Super! To i zvuci logicno, ali u HZZO-u su mi rekli da ne idem doktoru bez papira.

Offline Tony

  • Administrator
  • *****
  • Postova: 1 591
  • Spol: Muški
    • Profil
    • Kap za slatke 2013
Odg: Dopunsko osiguranje
« Odgovori #5 u: Srijeda, 20.01.2010 u 15:41:58 »
Ja imam novu policu, jer sam cekao, ali me nitko nije trazio da ju vidi.

A i kak mozes znati broj police, ak ju nemas??? :misli:
:bye:      Pozdrav Tony   :bye:

--profesionalni dijabetičar--

Ponosni pokretač i realizator akcije "KAP ZA SLATKE 2013".
Detaljnije na Kap za slatke 2013 WEB portal

Offline cathy

  • Administrator
  • *****
  • Postova: 2 838
  • Spol: Ženski
    • Profil
Odg: Dopunsko osiguranje
« Odgovori #6 u: Srijeda, 20.01.2010 u 15:58:00 »
Nazoves onaj besplatni telefon, kazes svoj OIB ili JMBG, i ako je tvoja ponuda obradjena, teta ti izdiktira broj police.

Offline cathy

  • Administrator
  • *****
  • Postova: 2 838
  • Spol: Ženski
    • Profil
Odg: Dopunsko osiguranje
« Odgovori #7 u: Četvrtak, 21.01.2010 u 09:26:07 »
Imamo isprintanu policu : smajlic s dignutim rukama:

Forum o dijabetesu

Odg: Dopunsko osiguranje
« Odgovori #7 u: Četvrtak, 21.01.2010 u 09:26:07 »
Tekstovi na Forumu izražavaju stavove autora i ne predstavljaju nužno stav Zagrebačkog dijabetičkog društva. Svrha ovdje iznesenih informacija nije davanje medicinskih savjeta i uputa. Sadržaji na forumu su dodatak, a ne zamjena za stručnost i vještinu kvalificiranog medicinskog osoblja. O bilo kojoj promjeni u propisanom programu liječenja i režimu prehrane svakako se posavjetujte s vašim liječnikom. Informacije sadržane na Forumu ne smiju se koristiti za dijagnosticiranje ili liječenje zdravstvenih problema i bolesti bez konzultacija s kvalificiranim medicinskim osobljem. Za specifične savjete i upute o proizvodima i uslugama spomenutim na Forumu molimo da se obratite izravno liječniku ili ljekarniku, ili tijelu koje izdaje rješenja o stavljanju lijekova i medicinskih pomagala u promet u vašoj zemlji.